0 Articles

GRANADA-TARIFA EN BTT

Amb pujada al Veleta

Una  vegada finalitzada l’espectacular travessa-aventura del passat mes de maig, en la que vàrem unir en 8 etapes València i Granada en BTT i que tan bon sabor de boca ens va deixar a tots els que la vam gaudir, s’ha projectat entre el dies  5 i 12 d’octubre, continuar l’aventura unint GRANADA I TARIFA en BTT, com sempre , per pistes, camins i senders inèdits ,pujant el primer dia al Veleta,(3250 m) i descens per la part oposada.

DETALL DEL VIATGE

• Seran uns 560 kms
  • 8 etapes
  • Transport d’equipatges en cada etapa
  • Viatge en avió a Granada
  • Tornada en avió a Barcelona
  • Transport de bicis envelades,  anada i tornada
  • Règim de mitja pensió

Degut a la complexitat  del viatge, els que esteu interessats, podeu contactar amb rieracastells@yahoo.es per poder concretar pressuposts i logística.
S’anirà informant més detalladament de la travessa.

DETALL DE LA TRAVESSA

Sortida de GRANADA, creuarem la Sierra Nevada, pujant al Veleta (3.353 m) i baixarem per la part oposada fins CAPILEIRA (1.453m)
Passarem per la zona de Lanjarón i  vorejant l’Embassament de Beznar, arribarem al pintoresc poble de ALBUÑUELAS.
Seguirem el curs del riu Albuñuelas, fins a la Sierra del Chaparral, creuant el majestuós  Parque Natural Sierra de Tejera Almijara y Alahama, fins arribar a ALHAMA DE GRANADA.
Anirem planejant fins Las Ventas de Zafarraya, per entrar a la Sierra de Alhama, creuant després la Sierra del Jobo.
Seguint el riu Guadalhorce, entrarem al impreionant Paraje Natural de Antequera fins arribar a  VILLANUEVA DE LA CONCEPCION.
Creuarem las Sierra del Barranco de Zafra, dins la Hoya de Málaga, passant per Pizarra i després de creuar la Sierra de Gibralgalia   arribar a COIN.
Carenem tota la curiosa Sierra Pelada, seguint entre turons fins a Tolox, començant aquí una espectacular travessa per la Sierra de Tolox, dins  l’espectacular Parque Natural de la Nieves, que ens conduirà al poblet de IGUALEJA, en el bell mig de les serres.
Entre muntanyes, anirem carenant turons per entrar al Paraje Natural los Reales de Sierra Bermeja, començant el descens cap al mar per la Sierra de Utrera, fins arribar a CASTELLAR DE LA FRONTERA.
Planejant per la Cañada Real, ens portarà a Algeciras, per anar a tocar el mar i pujar després al Cerro del Centinela i baixar altra vegada a la costa, que tot vorejant-la, ens conduirà a TARIFA (Cádiz).

Fem servir cookies per oferir-te una experiència millorada. Si continues navegant, entenem que acceptes el seu ús. MÉS INFO